Wednesday, April 2, 2008

Masa Untuk Boikot Belanda

Salam Sejahtera,

Mungkin semuanya sudah mengetahui tentang kempen untuk memboikot produk Belanda...?
Mengapa? Jika anda belum tahu perlulah anda keluar dulu dari tempurung
dan tengoklah perkembangan dunia hari ini...
Disini saya mahukan tekankan 3 produk utama yang WAJIB diboikot...

Ianya adalah:

1) Minyak-Shell
2) Susu-Dutch Lady
3) Philips-Barangan Elektrik

Mungkin kerana faktor usia yang semakin meningkat membuatkan saya lebih sensitif jika ada yang
mempermainkan agama Islam. Saya kini telah menjalani 1/3 daripada fasa kehidupan.
Saya merasakan ianya juga adalah tanggungjawab saya dan cara terbaik
ialah dengan memboikot barangan Belanda ini...Anda pula bagaimana???
Jika tidak, cukuplah hanya dengan menyebarkan berita ini kepada teman-teman anda.

Maklumat Lanjut: Laman Web Rasmi PPIM

Majlis Fatwa Sokong Boikot Produk Belanda


Keyword: Gunakan Wang Anda Di Jalan Yang Betul

No comments: